Annie_00 = Galet 8]

Alla inlägg under november 2011

Av Annie Anniesson - 29 november 2011 16:05

Du dator jag har lärt mig nue!

Jahopp, tillbaka i kylan! kunde ni nt fixat lite snö tills jag kom hem, va?  


Nu ska jag visa lite MSP-nytt:


1:

MSP, är lite förändratt... (klicka för större)

ser ni, elr? helt och hållet JUL :D


2:

min favoritanimering av ALLA julanimeringarna... xD



 

Mysig (?) tkr jag iaf, den får 4 @! 


Av Annie Anniesson - 19 november 2011 10:09

Hejj, sorry för dålig update!  


Men jag har tagit bilder på MSP... Och därför nt hunnit...

Så här äe de:


 här är det nya temat!

  Och här är min favoritsak till temat!

   här är min ö-lista, hjälp?


här ä min boonie

  och här är en plats där man kan sätta den när man ä borta    

och här är hela MSP!


hoppas du gillar det... det kmr inge från o me' tisdag, troligtvis, har nt tillgång till intenet då...


...

Av Annie Anniesson - 17 november 2011 19:42

Jaja, som ni ser så har jag ändrat stil, (:


Jag behöver väll nt lägga upp bild? elr?

ni ser ju den endå (;

Av Annie Anniesson - 17 november 2011 16:08

5:e gr!?

Men ge dig!!!

Jag skriver dethär för 5:e gr! (lite sur på datorn)


Ok över till det roliga:

Vi hade musik idag, som du säkert vet (:

Och efter det så hade jag solosång...


MEN GE DIG HIMLA GLASSBIL! INGEN VILL HA GLASS NU! Har fått 2 utbrott på 2 min, nytt rekord!


 Duttidutti duuu!

Av Annie Anniesson - 17 november 2011 07:27

Hejj!

Ni tkr säkert att torsdagar ä trök?

Men nt jag, vi har MU (musik) jag älskart, mst gå bye bye!

Av Annie Anniesson - 11 november 2011 17:58

hejj… Idag är jag trött!

Allt började med att vi hade bad, 8 längder + vattenpolo!

Sedan hade vi vikarie och VISSA blir väldigt stökiga

När vi har vikarie…

Och sedan när jag kom hem var jag med 3 kompisar…

Nu sitter jag och vilar!

Ska bli kul imöra! Då ska jag vara med en som har samma

Födelsedag som jag! (    ) hon är 1 år äldre än jag (så när som på 10 min)


jaja, det kmr nog bilder senare!

bye bye

Av Annie Anniesson - 10 november 2011 16:13

Hejsansvejsan!

Nu ä jag här igen, på väg med en header!

Men nu ska jag nt prata mer om det utan jag ska berätta att det ä nytt tema på MSP!

kul, spännande elr läskigt?   

jaja, här är bilden på mig, och bilden på temat!

varsågod och njut(!)

   

datan laggar lite...

och lite till... och lite till...


kramizz: annie_00

Av Annie Anniesson - 6 november 2011 09:54

hej! Sry för dålig blogging de senaste dagarna!

Jag har varit hos farmor... kom hem igår...

Men nu är jag tbx och ville visa litte saker!


1: det är nytt tema!

2: min look till temat!

   


3: jag har en ny bäzza!

Ok det var allt, bye bye 


padding:0px 0 14px; text-align:center; color:#000000; }

Presentation


Hej jag heter annie_00 på msp, jag gör alla mina redigeringar i pxlr.com

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

vem är bäst på MSP?
 Linke99
 kissy
 OME
 annie_00 (jag)
 pumpalisa
 ngn annan

Dagar

Sök i bloggen

Gästbok

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Ovido - Quiz & Flashcards