Annie_00 = Galet 8]

Alla inlägg under januari 2012

??

Av Annie Anniesson - 28 januari 2012 14:56

Hej, igen, det blev ett inlägg till xDDD


Och en sak till, vill ingen ha en av didära 3 gratis headersen???

Av Annie Anniesson - 28 januari 2012 12:07

... Nu är jag vid min dator igen  

NICE 8)))


OCH jag är helt och hållet trött på allt detta laggande  

    

titta på min boonie!!!

den är 2! och ja det är min boonie! (panik)

nä skojja med paniken men att den är inte redigerad!!!


och så har jag blandat lite bilder här...


 


He he, minnen... och den blev... Freekad.... Knäpp och konstig men och???

aja ...


bloggar kanske nt ber idag för att jag ska ha kalas, så bye bye

Av Annie Anniesson - 26 januari 2012 17:36

He he, km nt på ngn rubrik xDDD


kmr ni ihåg Bolibompadraken? He he... Från när ni var smöö???

jag har härmat honom i en stil, köper den EJ!



Aja, det ä den riktiga bilden xDD ((hittade den på google!))


och här ä jag:


he he, det var ju lätt xDDDDDDDDDD

Jaja, tjarå! 

Av Annie Anniesson - 26 januari 2012 15:58

Hallå, det ä ju mer än  2 veckor kvar till "alla-hjärtans-dag"

och se på MSP!!!  




O..........O  

Asso titta! 0.o

men jaja, nice endå... ^,.,^

Av Annie Anniesson - 25 januari 2012 19:38

Hej, jag har skrivit en novell i min boigrafi på MSP... Här är starten  


Hemligheten...

Det var den 4:e maj, och regnet piskade, hela dagen känndes grå och trist... Så där som en söndag INTE ska vara...
Jag och min familj var på väg till kyrkan för att höra presten predika, på latin...
Vi var fattiga och hade långt till kyrkan, så vi fick gå, det tog cirka 3 timmar. När vi närmade oss Kyrkan, började solen skina lite, lite i en strimma mellan molnen.
Min syster Maj-Frid Gnällde och klagade på att vi inte hade ätit mer än lite gröt på 2 dagar, vi var alla hungriga... Hemma på gården hade vi 1 ko, 3 får, 2 höns och en tupp. Men även ett litet fält vi kunde bruka....

När hela predikan var slut, hördes ett skrik, högt, som om någon dog! Alla i kyrkan reste sig upp och såg min syster, helt vit i ansiktet och med blod i munnen. Jag sprang fram till henne, och bad till Gud att hon åter skulle få livet tillbaka... Och då, förstod vi att PESTEN hade kommit igen, som en mördande häst drog den genom staden och dödade folket i städerna, alla viste att den var farlig... Och prästen lovade att be till Gud och Jesus att Pesten skulle skona oss...


var den bra? om den var det har jag mera av den i min biografi som jag sa  



Av Annie Anniesson - 24 januari 2012 21:02

Hej!

god kväll på er...  


Jag ville bara säga att Millan står brevid mig och slåss mot ngra, på Wii...

och här sitter jag o blöggar  

__________________________________________________________________________

Lite fakta om mig:


Bästis: Millan

Ålder: 12

Favo-land: Frankrike

Favo-färg: Röd

tur-tal: 2

antal bloggar: 2

namn på msp: annie_00

favo-låt: End of the rainbow

Favo-frukt: litchi


 

Av Annie Anniesson - 22 januari 2012 13:11

Hej på dej...

jag är en seg tjej...


o...O det rimmade!

men ärligt talat, jag är lite seg idag..

men har tagit lite bilder endå...




och en till:'

snälla hjälp!!   

haj

Av Annie Anniesson - 21 januari 2012 12:11

Helloj!

jag har köpt looken  

så nu är jag fattig...   

Men den blev ganska fin va??

jag gillar den lite ljusrosa färgen, den ä söt ^.^   

padding:0px 0 14px; text-align:center; color:#000000; }

Presentation


Hej jag heter annie_00 på msp, jag gör alla mina redigeringar i pxlr.com

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

vem är bäst på MSP?
 Linke99
 kissy
 OME
 annie_00 (jag)
 pumpalisa
 ngn annan

Dagar

Sök i bloggen

Gästbok

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 

Ovido - Quiz & Flashcards